Šumavská cukrárna je pojmenovaná po tradičním lokálním dezertu, který je tu připravován podle moderní receptury. Z tohoto konceptu vychází také design značky, který byl navržen grafickým a designovým studiem Bechyňský.
Identita značky je postavena na spojení tradičního a inovativního, propojuje běžnou a zaužívanou vizuálnost cukrárny s neotřelým mladistvým a moderním přístupem. Jemné pastelové tóny spojované tradičně s cukrárnami jsou zkombinovány s černým moderním logem a lehce pop artovými ilustracemi.
Jemné pastelové odstíny spojené hravě s moderními pop artovými ilustracemi byly i výchozím motivem přepsání grafického konceptu do interiéru.
Hlavní prvky vybavení cukrárny jsou svařené z černých kovových jacklových prvků. Doplněné bílým tahokovem a akustickými lamelami tvoří kontrast k pastelovým barvám krabic, balicích papírů a propagačních materiálů vystavených za pultem cukrárny. Tradičně tvarované židle od firmy Ton v pastelových odstínech reflektují barevnost značky cukrárny, retro dlažba dotváří atmosféru kontrastů.
Strop prostoru je otevřený s viditelnými rozvody technologie. Jejich nástřik v růžovém odstínu odlehčuje tvrdé linie interiéru. Grafický design studia Bechyňský je použitý i v ilustracích na stěně cukrárny.
Dispozice cukrárny je založená na průhledu do výroby zákusků, která je viditelná už z ulice velkým výkladem; návštěvníci můžou výrobu zákusků sledovat i u barového pultu umístěného pod oknem oddělujícího gastro provoz od odbytového prostoru.
Jsme rádi, že jsme mohli uvést do života moderní a sebevědomou identitu nové úspěšné autentické cukrárny podle návrhu studia Bechyňský.