ADMINISTRATIVNÍ KOORDINÁTOR*KA

Jsme A8000, jedno z největších a nejzkušenějších architektonických studií v České republice. Už více než 30 let navrhujeme inovativní a nadčasovou architekturu s důrazem na kvalitu, detail a kontext. Naše projekty realizujeme nejen v ČR, ale i v zahraničí.

Pro naši pobočku v Praze hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Administrativní koordinátor*ka, který*á nám pomůže s agendou provozního a obchodního oddělení.

Náplň práce

  • Spolupráce při zajištění plynulého chodu a každodenní organizace kanceláře
  • Spolupráce při řešení provozních potřeb kanceláře (dodávky, vybavení, servisní firmy, apod.)
  • Spolupráce a podpora provozního a účetního oddělení v rámci pražské kanceláře
  • Podpora při organizaci schůzek, kalendářů, služebních cest a firemních akcí
  • Řešení provozních problémů a ad hoc úkolů
  • Podpora obchodního oddělení v administrativních úkolech
  • Správa a aktualizace projektové databáze
  • Příprava podkladů a dokumentů pro obchodní jednání pod vedením obchodních manažerů

Co nabízíme:

  • Práci v inspirativním a kreativním prostředí renomovaného architektonického studia
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Přátelský kolektiv a moderní kancelář v Praze

Tvůj profil:

  • SŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Samostatnost, pečlivost a proaktivní přístup
  • Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)

Kontakt:

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj životopis a motivační dopis na h.pukova@a8000.cz. Budeme se těšit!